Cajou* Shérif
Nombre de messages : 397 Age : 32 Localisation : Nova Scotia Date d'inscription : 02/02/2009
Détails Listening to: OK Go Loving: Taylor Watching: The Mentalist
| Sujet: Re: Who is your "Twilight" guy? Mar 17 Fév 2009 - 12:54 | |
| Edward et Bella :)
Un peu surprise par Bella (Maladroite moi ? Nooooon ^^) mais sinon Parfait !! XD | |
|
Vio07 Touriste
Nombre de messages : 63 Age : 32 Localisation : Manche Date d'inscription : 24/01/2009
Détails Listening to: Loving: Watching:
| Sujet: Re: Who is your "Twilight" guy? Mar 17 Fév 2009 - 16:54 | |
| Moi j'suis Jacob !!! trop bien ! | |
|
kuroi ten'shi Lycéen(ne)
Nombre de messages : 216 Age : 31 Localisation : Sur mon petit nuage avec Edward *soupir* Date d'inscription : 11/02/2009
Détails Listening to: Supermassive black hall _ Muse & Simple and Clean Loving: Twilight, EDWARD CULLEN Watching: Twilight
| Sujet: Re: Who is your "Twilight" guy? Mar 17 Fév 2009 - 17:10 | |
| Edward Cullen
Your main man is Edward Cullen. You love your men gorgeous, of course. Your guy knows just how to make you smile and will always do what's best for you, even if it's not in your best interest. Just remember that you have his heart, no matter what. Your name must be "Bella" because Edward Cullen is just perfect for you.
(Votre homme principal est Edward Cullen. Vous aimez vos hommes magnifiques, bien sûr. Votre type sait(connaît) juste comment vous faire sourire et fera toujours ce qui est le meilleur pour vous, même si ce n'est pas dans votre intérêt le meilleur. Rappelez-vous juste que vous avez son coeur, peu importe que. Votre nom doit être "Bella" parce qu'Edouard Cullen est juste parfait pour vous.) | |
|
*chacha Vampire
Nombre de messages : 480 Age : 38 Localisation : Lille Date d'inscription : 13/02/2009
Détails Listening to: Lily Allen Loving: Rob' ♥ Watching: Lost / Gossip girl
| Sujet: Re: Who is your "Twilight" guy? Mar 17 Fév 2009 - 17:14 | |
| my twilight guy is EDWAAAAARD!!! lol!!(pour les deux tests!!hihi) et je suis alice!!!! tout ça me va bien!! | |
|
farmerknows Lycéen(ne)
| Sujet: Re: Who is your "Twilight" guy? Mar 17 Fév 2009 - 17:18 | |
| my twilight guy is Edward too.... comme quoi le hasard fait bien les choses.... | |
|
*sakura* Membre Cullen
| Sujet: Re: Who is your "Twilight" guy? Mar 17 Fév 2009 - 19:04 | |
| Jasper Hale - Citation :
- Jasper Hale is your perfect guy. Although he is the quiet guy in the background, you really admire him. His good looks attract you to him, but his ability to keep calm in tough situations, and also help others to feel the same way, is the special thing about him that draws you to him. Don't let your feelings hide when you're with Jasper, because there are some feelings he wouldn't want to change.
cela ma va très bien !!! J'aime beaucoup Jasper !!! | |
|
styckie Vampire
| Sujet: Re: Who is your "Twilight" guy? Ven 27 Fév 2009 - 14:50 | |
| Mon mec c'est Edward ! Trop bien !!!! | |
|
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Who is your "Twilight" guy? | |
| |
|